Ministar (ne)poduzetništva na predizborna pitanja potrošio milijun kuna!
Zrno po zrno pogača, glas po glas vlast, Maras po Maras – nova Vlada; opet na čelu s Milanovićem. I sve na račun i po grbači poreznih obveznika među kojima su brojni, među poduzetnicima najbrojniji, tzv. „mali i srednji“ i obrtnici. A o njima se brine slučajni, pače, paradoksalni, ministar Maras, u predministarskoj karijeri nešto kao SDP-ov blagajnik. On i obrt i malo, naročito srednje poduzetništvo nemaju blage veze, sve ove četiri godine. Predizborna je kampanja pa ministar Maras, tri tjedna do izbora, piše pismo „malim i srednjim“, a vjerojatno i obrtnicima.
Gordan Maras "zavrtio" milijun kuna u predizbornu kampanju!
Koliko ukupno stotina tisuća pisama, isključivo u predizborne svrhe? Recimo da ih je samo sto tisuća, puta deset kuna, a unutra je i samohvalni prospekt, pa je to vjerojatno i skuplje – eto troška od najmanje milijun kuna. A javna nabavka, natječaj, za takvo što? Nevidljiv. Kakva „fimimedija“ – ova predizborna kampanja SDP-a na tuđi račun, tj. poreznih obveznika, značajno je skuplja – samo na ovakvim „sitnicama“. Red je kako netko ne bi pomislio kako pisma nema da nešto i citiramo, pa ćemo sami početak pisma: „Malo i srednje poduzetništvo bilježi sve bolje rezultate, a mali i srednji poduzetnici značajno su doprinijeli rastu hrvatskog gospodarstva. U ostvarivanju odličnog ukupnog rezultata malih i srednjih poduzetnika pomogle su i mjere i poticaji za poduzetnike koje je provodila Vlada Republike Hrvatske te Vas zato pozivam da ih koristite i doprinesete još boljem rezultatu malog i srednjeg poduzetništva“.
Eto sve je naraslo, samo što se još na početku ne spominju šume, trava i korov. Propagandno i bez veze, prije svega što taj ministar „malim i srednjim“ nije slao masovno „okružnice“ do zadnjeg trenutka vlasti. Gutač je proračuna, pa se tako reklamira televizijski i s nekim kotačićima koji se vrte unazad. Putovao po Americi poslovno uzalud kao i šef mu. Sve na račun poreznih obveznika, masovno malih i srednjih i obrtnika. Jedino što su on i šef mu tamo pronašli otkrili su marketinškog „revolveraša“ Alexa Browna. Taj pak lovu ne donosi, već samo iznosi, a podučio ih je takvoj kampanji – koja doista izgleda kao, blago najblaže rečeno, kao tipični revolveraški obračun. Kad on i ode, kad se raziđe izborni dim, tek onda će stvari krenuti po zlu. Obračunavat će se oni koji prežive ovaj „marketing“. (Fokus agencija)
Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da se slažete s tim, ali možete to neprihvatiti i isključiti ukoliko želite. PrihvatiPročitaj više